Which of the following words are used to discuss what you used to do, as in
the imperfect tense?
A. Anoche, el otro dia
B. Con frecuencia, siempre
C. Ayer, la semana pasada
D. El año pasado, nunca

Answers

Answer 1

Answer:

I think its A. Anoche, El otro dia

Explanation:

An Imperfect tense is not a specific time.... B says that frequently and always so you could guess its every day, C Yesterday and last week is half right half wrong so it isnt is, and D Last year and never is as well half and half... hope  I helped you in any way ,:)

Answer 2

Answer:

Con frecuencia, siempre


Related Questions

Preguntas

Answer the question using the time given in parentheses. Use complete sentences and write the numbers as words.

¿A qué hora es la clase de español? (11:45)
__________

Answers

Answer:

Es a las once y cuarenta y cinco

Explanation:

Its not hard...

La clase de español es a las once cuarenta y cinco.
Or un cuatro para las doce.

Nosotros ______________ la piscina.

Answers

the answer is Conocemos

the answer would be "conocemos"

2. Juan y yo
nosotros, somos
ellos, son
ella, es

Answers

Answer:

John and i are him's and they are her's

Explanation:

select the correct answer
how would you say goodbye to a friend at school who you'll be meeting the next day
A. Adios
B. Hasta mañana
C. Buenas noches
D. Hasta ahora
E. Hasta pronto​

Answers

B should be the answer
B
Hasta mañana-it’s saying see you tomorrow

Explique brevemente, por que es importante la ortografía en nuestra expresiónoral y escrita​

Answers

Answer: I speak english but I  will state the answer in english and spanish

En espanol: la ortografia es impotante por communication, alfabetizacion, and empleo.

In english: spelling is important for communication, literacy, and employment.

hope this helps

espero que esto ayude

Fill in the blanks in the following sentences with the appropriate forms of mucho.
Dora tiene ___tiempo esta noche (tonight)
Tú no tienes ___dinero ¿verdad?
Yo trabajo por ___ días

Answers

Answer:

Explanation:

Mucho, mucho,mucho

Mucho, mucho, muchos

which statement best explains the chemical change of lemons

Answers

Answer:

we need statment

Explanation:

Based on the audio, what part of the school day does Melissa like best

Answers

Where’s the audio? We can’t answer without the audio

Answer:

not lunch

Explanation:

La oracion "una temperatura igual que en el infierno es" simil, metafora o metonimia

Answers

Moradora that’s your answer

Task 4: Complete the phrases with what is missing



a. Mi hermano está demasiado seguro de sí mismo.

b. Su mejor ___________ es la generosidad

c. Mi hermano ______________ una personalidad agradable

d. Mi padre se _____________ por nada

e. Siempre se _____________ de mi

f. Me _________ de los nervios

g. No es fácil __________ juntos

Answers

B . Cualidad
C . Tiene
D . Pelean
F . Muero
G. Estar

what is air in thw ordl that revolves aorund us and is real and we breathe

Answers

i believe it is oxygen?
answer:


oxygen........

Please Hurry it is Urgent!!!!
Underline the Indirect Object in each sentence below and then write the Pronoun on the line to the right.
1. Tú ofreces los billetes a mí. ____________
2. Preparo el almuerzo para nosotros. ____________
3. Tomás dibuja para ti. ____________
4. Yo digo mentiras a mis padres. ____________
5. Cocino el pastel para ellos. ____________
6. Das $50 a mí. ____________
7. Mostramos el hotel a ti. ____________
8. Victor pasa el pollo a nosotros. ____________
9. Compramos los gatos para Ana. ____________
10. Felipe trae los libros a Gregorio. ____________

Answers

1. Tu
2. Nosotros
3. El
4. Yo
5. Ellos
6. Yo
7. Tu
8. Nosotros
9. Ana
10. Gregorio

fill in the blank with correct form of saber or conocer

Answers

1) Yo conozco a Miguel
2) tú sabes montar en bici
3)Laura conoce el parque del retiro
4) vosotros conocemos a Laura y Juan
5) rosa y tito saben ir al parque
6) yo se patinar
7) Juan y yo conocemos a la profesora
8) Susana sabe donde está el teatro
9) Victoria sabe jugar fútbol
10) tú conoces a los miembros de la banda

How would you rewrite the following sentence using object pronouns?
Juanita trae los regalos a él.
A. Juanita le los trae.
B. Juanita se los trae.
C. Juanita le trae los.
D. Juanita los trae se.

Answers

Answer:

c

Explanation:

got a 100

The sentence that uses object pronouns is:

B. Juanita se los trae.

What are object pronouns?

You use direct object pronouns (''pronombres de objeto directo'' in Spanish) when you want to replace a direct object, which is a noun, so you do not have to repeat the noun.

You use indirect object pronouns (''pronombres de objeto indirecto'' in Spanish) when you want to say to whom or for whom something is done.

In this case, ''se los trae'' replaces ''trae los regalos a él''.

Check more information about object pronouns here https://brainly.com/question/24847334

I NEED HELP PLEASE !!

Answers

Answer:

B and C

Explanation:

Answer:

a spiritual healer, sometimes a leader

Explanation:

id pick both c and d (:

Think of some real-life situations where you might want to express a like or dislike in Spanish. Briefly describe one or more situations

Answers

Answer: Ayer mi mamá y yo fuimos por una nieve y estaba deliciosa (yesterda my mom and I went for an Ice cream and it was delicious)

a mi no me gusta como sabe el brócoli (I don’t like how broccoli tastes)

mi padre adoptó a un cachorro hermoso (mi dad adopted a beautiful puppy)

Explanation:

Help Help Help Help

Answers

Answer:

in number 9 just put whats in blank   " te afeltas"

in number 10  in blank put "se baña"

in  number 11 in blank put " se acuestan"

in number 12 in blank put " se lava"

Explanation:

Traditionally, how were travel “products” sold?
A. On-site
B. Through a middle person, such as a travel agent
C. Directly, online
D. All of the above

Answers

Answer:

D.

Explanation:

Trust, sorry nobody answered sooner.

the answer is d. all of the above!

Help Help Help Help

Answers

Answer:   #5. put in blank "os vestia "

#6. in blank   "te despiertas "    write it down

#7.  in blank write down  " me levanto"

#8.in blank wirte down " se seca"

Explanation:

Help me please!!!!!!!!!

Answers

1. están
2. está
4.estamos
5.estamos
6. está
7. estoy
8. está
9. están
10. estamos

note: i might’ve got some incorrect(sorry about that), but for the most part i think they’re right

Answer:

1. estan

2.esta

4. estamos

5.estamos

6.está

7.estoy

8. esta

9.estan

10. estamos

help me im in 6th grade

Answers

Answer:

Victoria es hermosa

Explanation:

Answer:

bonita= pretty

Explanation:

Victoria es guapa y bonita

estoy haciendo un analisis literario y necesito el simbolo del cuento "el hombre de la multitud".. ayudenme porfa

Answers

Answer:El hombre de la multitud (The Man of the Crowd, en el original en inglés) es un cuento breve escrito por el estadounidense Edgar Allan Poe, en el que un narrador sin nombre persigue por simple curiosidad a otro hombre, durante dos días seguidos, a través de un populoso Londres. Se publicó por primera vez en 1840.

Índice

1 Argumento

2 Análisis

3 Publicación

4 Notas

5 Enlaces externos

Argumento

El relato se inicia con la siguiente cita del moralista francés Jean de la Bruyère: "Ce grand malheur, de ne pouvoir être seul", tomada de su obra Caractères. Dicha cita puede traducirse: «Qué gran desgracia la de no poder estar solo.» La misma cita puede encontrarse en el primer cuento de Poe, Metzengerstein.1​

Tras superar una enfermedad no definida, el narrador pasa el tiempo en un café londinense. Fascinado por la multitud que observa pasar a través de la ventana, considera los distintos tipos y personajes (nobles, amanuenses, comerciantes, abogados...), y el aislamiento a que están sometidos, a pesar de vivir apiñados en la gran ciudad. Al caer la tarde, el narrador se fija en «a decrepit old man, some sixty-five or seventy years of age» («un anciano decrépito de unos sesenta y cinco o setenta años»). Era «de escasa estatura, flaco y aparentemente muy débil. Vestía ropas tan sucias como harapientas». El narrador, lleno de curiosidad, decide dejar el café y seguir a este hombre. Éste conduce al narrador por tiendas y comercios, sin comprar nunca nada, hasta acabar en una zona muy pobre de la ciudad, para regresar otra vez al corazón de la misma. La persecución se prolonga a lo largo de toda la noche y todo el día siguiente. Finalmente, exhausto, el narrador se enfrenta cara a cara al extraño anciano, quien, sin darse cuenta de haber sido seguido, pasa de largo. El narrador sospecha, al verlo perderse de nuevo entre la multitud, que debe de ser un terrible criminal, llamándolo «el hombre de la multitud

Explanation:

pls help me im in 6th grade ALOT OF POINTS

Answers

Answer:

Victoria es guapa/hermosa.

revisan. (tú y tu familia). * S
2. Cuando pasas por seguridad,
(4 Points)
me
nos
los
te

Answers

cuando nos pasas por seguridad

Answer:

te

Explanation:

I am fluent in Spanish

You want to greet someone at 7 a.m. You would say:
Buenas tardes.
Buenos días.
Hasta luego

Answers

Answer:

Buenos dias

Explanation:

I am half Spanish and Buenos dias means good morning and 7 a.m. is in the morning

what is a conjugate?

what is a true conjugate?

what is a false conjugate?

Answers

Answer:

Conjugate: give the different forms of (a verb in an inflected language) as they vary according to voice, mood, tense, number, and person.

Explanation:

Please answer fast it is urgent!!

Answers

1) fui
2) fuimos
3) fue
4)fuiste
5) fue
6) fueron
7) fue
8) fuimos


1. Tuvimos
2. Hizo and tuvo
3. Hizo and tuvo
4. Hiciste and tuve
Anoche yo fui al centro
Luego Marcela y yo fuimos a cobrar un cheque
La noche fue divertida
Y tu adonde fuiste?
La tarde fue aburrida
Ellos fueron a un convierto en el parque
El plato principal cue bistec y papas
Nosotras fuimos a la playa

Part2
Tuvimos
Hizo
Tuvo
Hizo
Tuvo
Hiciste
Tuve

Piensas que fray Bartolomé Arrazola tenía ideas prejuiciadas sobre los indígenas? Como lo sabes? Justifica tu respuesta con datos de la lectura

Answers

Explanation:

Yo creo que Monterroso elige a matar fray Bartolomé porque el muerto de Bartolomé emphatiza la mensaje que Monterroso quiere repartir a sus lectores. El cuento demuestra unas de las dificultades entre las poblaciones indígenas y los colonizadores. Cuando llega, los colonizadores tienen la idea que son tan superior a las poblaciones indígenas, pero este cuento revela que las poblaciones indígenas tienen el mismo conocimiento del mundo de los colonizadores y no necesitan depender en los colonizadores. El mensaje central de este cuento relata a la idea que diferencias entre poblaciones no significan la superioridad de una de las poblaciones.

tengo que separar las palabras en sílabas y después subrayar los que forman un diptongó o un hiato. Pero no entiendo porfavor ayúdame con cuáles palabras subrayo

Answers

Explanation:

I'm not going to just give it to you, because this is very easy.

I will describe to you a trick that I learned in 3rd grade. Put your hand under your chin. Say one of these words.

You can count the syllables as the number of times your chin comes down. For example, entiendo.

En-ti-en-do. Try it out.

Yo no voy a solo dártelo, por qué este es muy facíl.

Te voy a describir un truco que aprendí en tracer grado. Pusiste su mano debajo de su mentón. Decir una de estas palabras.

Se puede contar las sílabas como el número de veces que tu mentón bajo. Por ejemplo, entiendo.

En-ti-en-do. Pruébalo.

Sílabas son diferentes sonidos articulados mientras que un diptongo es una combinación de 2 vocales.

¿Qué es un diptongo?

Un diptongo es la combinación de 2 vocales que son contiguas en una sílaba la cual forma parte de una palabra.

Por otra parte, las sílabas son diferentes sonidos que se encuentran articulados en las palabras.

En concusión, sílabas son diferentes sonidos articulados mientras que diptongo es una a combinación de 2 vocales.

Aprenda más sobre sílabas en:

https://brainly.com/question/26862206

#SPJ2

3.leer
(to listen) (to read) (to walk)

Answers

Answer:

the answer is. .(to read).

To read is the answer
Other Questions
A track team captain thinks that eating breakfast and having a good night's sleep may affect the team's performance.The track team decides to test if eating breakfast makes a difference in how fast they can run one mile. They decide to split the team into two groups. One group eats breakfast two hours before running and the other group does not eat breakfast. The students also make a rule that both groups have to get a good night's sleep before they run. Is this rule necessary? A. Yes, because the rule allows the team to only test one variable at a time, keeping everything else a constant. B. No, because they can judge the effect of having breakfast even if the students do not get enough sleep. C. No, because they can judge the effect of having breakfast only if some students do not get enough sleep. D. Yes, because they can judge the effect of both breakfast and sleep if all students get enough sleep. How do changes in population size relate to environmental conditions? PLEASE HELP ASAP! WILL MARK YOU AS BRAINLIEST!!! Introduction This section describes the principles and concepts related to the experiment. It is used to help the person reading your report to understand the information that serves as foundation for the experiment. It also includes a brief statement about the purpose of the lab. Example: Surface tension is the attractive force exerted upon the surface molecules of a liquid by the molecules beneath. Water has a high surface tension because there are strong attractive forces between water molecules. Adding surfactants, like soap, can reduce the surface tension of a liquid. The purpose of the experiment was to determine the effect of soap on the surface tension of water. Find VolumeA sphere has a radius of 1.5 feet. How would a historian use this political map to study Roman civilization?to understand Roman forms of governmentto determine how the Roman Empire expanded over timeto determine how much wealth the Roman Empire hadto understand how geography affected Roman culture Arrange the events in the order in which they happened.1. The Persian army conquers Egypt.2. Greek city-states unite in a revolt against the Persian Empire.3. Cyrus the Great leads a revolt against the Medes.4. Persepolis is built as the capital of the empire. The breakup of the Mongol Empire into separate khanates during the mid-thirteenth centurywas most connected to which of the following developments?O Mongol traditions emphasized tribal and personal loyalties and made it difficult to establish long-lasting centralized dynastic rule, which led to civil war.The attempts of Mongol rulers to force their subjects to convert to Islam led to widespread rebellionsin Central and East Asia.Rebellions in China overthrew Mongol rule there and led to the reestablishment of Han Chinese ruleunder the Ming dynasty.The spread of the bubonic plague following the expansion of trade along the Silk Roads weakenedthe Mongol Empire demographically and militarily Help fast Ill give brainliest A rotation maps point A(5, 4) to A(4, 5).Which describes the rotation?180 clockwise rotation180 counterclockwise rotation90 counterclockwise rotation90 clockwise rotation What term describes the belief that current inhabitants of an area are better than Incoming Immigrants?.nativismOB. melting pot.Little ItalyODsettlement housesO E.Exclusion ActThe Add. Simplify your answer.4 4 + =9 9 Please help me with these A reaction where heat is added is a(n)endothermic reactionheterogeneous reactionreversible reaction Ella________ mirar pelculas de accin. (preferir) Explain how cell membranes work work according to the fluid mosaic modelWORTH 20 POINTS The cost of a layer cake is $17 plus $5 per layer. If Paul has only $30 to spend on a cake, what is the most number of layers he can afford? (Show how to solve it) The parts of the brain that process music also process what other aspect of human a) communication?b) facial expressionsc) linguistic syntaxd) body languagee) silence Evaluate. for n = 15 and t = 7 We can intervene in several areas of the chain of infection in order to stop a sudden, current outbreak. All of the following are effective early strategies except a. Vaccinations b. Washing hands often c. Quarantine d. Wearing masks